Ping An | CONTACT

HEB JE VRAGEN,
WIL JE EEN PROGRAMMA BOEKEN,
OF ME GEWOON EEN LEUKE MAIL STUREN?

DAT VIND IK LEUK, WANT IK HELP JE GRAAG!

ADRESGEGEVENS


Ping An Acupuntuur
Westersingel 44
3014 GT Rotterdam

info@prikkelingen.nl
06-403 09 322

KvKnr: 69144257

Bereikbaarheid

De praktijkruimte van Ping An Acupunctuur is makkelijk te bereiken en midden in de stad. Bus, tram en trein stoppen vlakbij.

Met de auto kan natuurlijk ook, maar parkeren voor de deur kan wat lastig zijn. Ik raad iedereen die met de auto wil komen aan om te parkeren in één van de twee parkeergarages in de buurt: Parkeergarage Kruisplein of Parkeergarage Schouwburgplein. De wandelafstand tot aan de voordeur is ongeveer 5 minuten.

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

Ping An | ALGEMENE VOORWAARDEN

Algemeen

Op deze website en in mijn blogs schrijf ik over acupunctuur en hiermee verwante zaken. Al deze inhoud schrijf ik vanuit mijn eigen ervaring en mijn zienswijze. Wanneer je zelf aan de slag gaat met deze informatie, is dit je eigen verantwoordelijkheid.

Alle Chinese geneeswijzen, waaronder acupunctuur,  vallen onder alternatieve of complementaire zorg. Het is dus een aanvulling op de reguliere geneeskunde. Ik raad je dan ook altijd aan om eerst contact op te nemen met je huisarts wanneer je ergens last van hebt.

Privacy beleid

Het door jou verstrekte mailadres zal alleen gebruikt worden voor het versturen van facturen en het delen van nieuwsberichten van Ping An Acupunctuur. Ik zal je mailadres nooit delen met derden. Ik heb een hekel aan spam, en jij waarschijnlijk ook. Stel je geen prijs op het ontvangen van nieuwsberichten, laat het weten, en je wordt van de lijst verwijderd.

Je medische gegevens zijn persoonlijk. Deze worden dan ook afgeschermd door mij bewaard. Ik deel deze informatie nooit zonder jouw expliciete toestemming met derden.

Zorgverzekering

Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Traditionele Chinese Geneeskunde, Zhong (registratiecode 2017046).

Wanneer je bij mij komt voor acupunctuurbehandelingen, kunnen deze (deels) worden vergoed vanuit je aanvullende zorgverzekering. Controleer goed of dit bij jouw verzekering het geval is. Hiervoor heb je specifieke facturen nodig, dus laat het me weten wanneer je deze wilt ontvangen. Dit is voor mij een kleine moeite.

Betalingsvoorwaarden

Wanneer je besluit om een behandeltraject aan te gaan, betaal je vooraf. Wanneer je tijdens of na onze eerste afspraak geen goed gevoel hebt over mij of de voorgestelde behandelingen en besluit niet door te gaan, betaal je slechts voor dit eerste consult. De rest van het door jou reeds betaalde bedrag wordt weer terug gestort op jouw rekening. Als je verder in het traject niet verder wilt gaan, of niet op afspraken komt, wordt het reeds betaalde bedrag niet teruggestort.

In het geval van de behandeltrajecten in voorbereiding op bevallingen, behoud je het recht op de nog openstaande consulten, wanneer je kindje vroeger dan verwacht wordt geboren.

Gespreide betaling is mogelijk bij bedragen hoger dan €500,00. Wanneer je hier gebruik van wilt maken, kun je hiervoor de keuze maken op de website. Je betaalt dan de eerste termijn direct en de overige termijnen worden per automatische incasso geïncasseerd.

Je ontvangt na betaling een factuur. Als je gebruik wilt maken van de vergoeding voor alternatieve geneeswijzen uit je aanvullende zorgverzekering, krijg je van mij na afloop van het traject een gespecificeerde rekening die je in kunt dienen bij je zorgverzekeraar. Controleer altijd goed wat je zorgverzekeraar vergoedt, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Annulering voor aanvang van de behandeltrajecten / Wettelijke bedenktermijn

Omdat je online een aankoop doet, geldt een wettelijke bedenktermijn van 14 dagen, waarbinnen je het door jouw gekozen traject zonder kosten kunt annuleren. Dit moet dan wel per mail, of schriftelijk gedaan worden, vóór aanvang van het traject.

Mocht je na het verstrijken van deze termijn toch besluiten om te annuleren, of om niet te komen, breng ik de kosten van het eerste consult in rekening.

Klachten

Ik streef naar een prettige manier van behandelen en samenwerken. Daarom bespreken we mijn werkwijze en wat je kunt verwachten in ons eerste gesprek. Als je bezwaar hebt tegen bepaalde zaken, geef dit dan direct aan. Ik kan de behandeling dan tijdig aanpassen.

Het kan natuurlijk zijn dat je klachten hebt over mijn behandelingen. Als dit zo is, waardeer ik het wanneer je dit aangeeft. We kunnen er dan samen proberen uit te komen.

Mochten we er onderling niet uitkomen, kun je in het kader van de Wet Kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) je klacht bij een onafhankelijke partij neerleggen. Zie hier het klachtenregelement.

Ik ben via Nibig (registratiecode 529016) geregistreerd bij Quasir, waar een klachtenfunctionaris jouw klacht in behandeling zal nemen: https://quasir.nl/klachtenbehandeling/klacht-doorsturen/ .

Als de klacht leidt tot een geschil, neemt een geschillencommissie van Stichting Zorggeschil de zaak in behandeling. Je kan dat via deze link in gang zetten: https://zorggeschil.nl/melding/ .