Ping An | CONTACT

HEB JE VRAGEN,
WIL JE EEN PROGRAMMA BOEKEN,
OF ME GEWOON EEN LEUKE MAIL STUREN?

DAT VIND IK LEUK, WANT IK HELP JE GRAAG!

ADRESGEGEVENS


Ping An Acupuntuur
Westersingel 44
3014 GT Rotterdam

info@prikkelingen.nl
06-403 09 322

KvKnr: 69144257

Bereikbaarheid

De praktijkruimte van Ping An Acupunctuur is makkelijk te bereiken en midden in de stad. Bus, tram en trein stoppen vlakbij.

Met de auto kan natuurlijk ook, maar parkeren voor de deur kan wat lastig zijn. Ik raad iedereen die met de auto wil komen aan om te parkeren in één van de twee parkeergarages in de buurt: Parkeergarage Kruisplein of Parkeergarage Schouwburgplein. De wandelafstand tot aan de voordeur is ongeveer 5 minuten.

 

KLACHTEN AFHANDELING

Ping An | KLACHTEN BEHANDELING

Met ingang van 1 januari 2017 moeten alle zorgverleners in Nederland voldoen aan eisen die in het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (Wkkgz) worden gesteld. Ook mijn praktijk voldoet aan deze eisen. Graag leg ik kort uit wat dit betekent.

Klachtenfunctionaris
Het kan voorkomen dat jij als cliënt van mijn praktijk een klacht hebt over de geboden zorg. Mijn voorkeur gaat er naar uit dat je deze klacht rechtstreeks met mij bespreekt. Mocht je dat om welke reden dan ook niet prettig vinden, dan bied ik je aan om gratis gebruik te maken van een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Geschilleninstantie
Belangrijker dan de bemiddeling van de klachtenfunctionaris is de inzet, het nemen van verantwoordelijkheden, het vermogen van de zorgaanbieder een klacht op te lossen (met ondersteuning van de klachtenfunctionaris). Bovendien staat het je vrij – indien de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet tot het door jou gewenste resultaat leidt – je te wenden tot de onafhankelijke en door het ministerie van VWS erkende geschilleninstantie waarbij ik ben aangesloten.
Met ingang van 15 december 2017 is mijn praktijk bij een erkende geschilleninstantie aangesloten. De geschilleninstantie is gemachtigd om bindende adviezen uit te brengen om zo tot een schikking tussen de partijen te komen. Eventueel kan ook een schadeclaim worden toegekend. Meer informatie vind je via de website van het NIBIG.

Contact
Wanneer je een klacht hebt, kun je contact opnemen met het NIBIG via klachten@nibig.nl.
Zij zullen je informeren over de mogelijkheden en eventueel verdere procedure.